w e l c o m e t o c o o k i e's h o u s e :)

Musik :)





Wednesday, October 27, 2010

adik mal suke yaya

heyy ,name aku mal .aku budakbudak lagik.aku suke sangat senyum,tapi.aku nh juling.kawankawan aku suke ejek aku ,bile dy nampak aku ataw jumpe aku.dyowang jerit pilah bahau ! pilah bahau ! bahau ke tampin ! aku paham lahh bende tuh .ade kene mngene dgn mate aku uh.mulemule sentap lahhh jugak bile dywang drop mcmtu.dah lamelame.aku rilek jea.haha ! oke.sekarang.aku nak cerite pasal bdak pompuan nh.name dy YAYA ! aku suke name dy.sedap.bg aku je lahh.dy sorang jea takpenahh ejek aku.dy selalu cakap." mal tak mintak jadik mcm nh ken ? ha.bia jea lahh org nk kate apee ALLAH syg mal. " dy suke cakap mcmtu.aku pun caer doe dgr dye ckap mcmtu.dy pun chomell .pakai tudong aww .ha.slame nh.aku tak reti SOLAT .bukan tak reti,malas lahh .smnjak aku kenal dy ,dy byk aja aku pasal agame.aku suke dekat dgn dy.dy selalu ajar aku smbhyang.kadang kadang.atok dy ajak aku datang rumah tok smyang brjemaah.ha.atok an name ea .bael tapi garang jugak lahh .ha.mase yaya takde.pegy tusyen.aku lepak dgn atok an.bersembang bla bla bla.then atok ea tnye,ko suke yaya kan ? aku taktao jwab ape.aku tegagap.then dy tengking aku ,aku tros ckp je ' YE ! ' atok dy senyum.then atok ea cakap " aku nak kau jage yaya baekbaek ? aku nh dah tak lame lagi hidup.mungkin kjap lagi,bsok aku mati.aku nak kau hargai yaya baekbaek.tuhan maha adil.dy bg kau peluang tok besame yaya.bile kau SAYANG die .kau HARGAI dy,insyALLAH .tuhan bg kau peluang lame bersame dy.tapi.bile kau tak hargai dy,tak mustahil tuhan amek balek nyawe yaya " hm ,tesentak aku dgr.then aku cakap dlm hati.aku besumpah,aku akn jage yaya baekbaek walaupun yaya ANAK YATIM PIATU .then.lepas 3 hari ,aku hantar yaya balek rumah.then tibetibe atok an tak keluar.aku n yaya masok dalam.hm.innalillahwainnalillahhirojiun.arwah tok an tebareng kat lantai uh.aku dh bejanji.aku akn jage yaya.then baru aku tau yaya ade penyakit ULU HATI yg sroius ,kesan teperanjat n sdeyh dan tertekan sgt mnyebabkan pnyakit dy smakin kritikal.dlm mase yg same.tok an mnggal n yaya msok icu.then.aku berharap dan berdoa spnjang hari.n aku terpike,adekah tuhan akan amek YAYA jugak sbab aku tak hargai dy slame nh ? sebab aku cintekan HANIRAH * gf aku sebenarnye ,bodohnye aku syg pmpuwan yg curang dgn aku.hm.( besok ) aku pegi kedai beli bunge n buah ntok YAYA .then,sampai wad YAYA .takde org,aku happy gile ! dy dah keluar wad ,,dy dah sembuh.dlm aku bejalan pegi counter prtnyaan.aku nampak docter bykbyk tolak tmpat letak mayat uh n memang ade mayat ! aku cuak.and mase docter melintas aku,aku nampak name NUR IMANI YAYA .terduduk aku.and aku bercakap dlm hati.ini ke ape yg tok an tu cakap ? aku tak hargai YAYA.ALLAH amek nyawe dy dari aku bilebile mase ,* aku mnyesal .and aku gembire dapat kenal YAYA slame nh.aku dah berubah ,n aku pun dah bahagie sekarang dgn wife aku :)


PENGAJARAN DY APE ? 

story from ,
WEISH !

No comments:

Post a Comment