w e l c o m e t o c o o k i e's h o u s e :)

Musik :)





Thursday, October 28, 2010

aku rindu mamat nh .

DULU ,

dulu , mamat nh stay rumah aku ,lame jugak dy stay rumah aku ,alasan ea .dy nak carik keje lahh lah kat sini ,tapi .carik keje kejap jea ,yg laen .ddok rumah ,melayari PS2 aku ,! haha .kadang kadang ,aku bengang jugak ! time aku nak tgok tv ,time tu lahh nak maen game .game kegemaran eh , GOD OF WAR ! haha ! * bukan teror sgt pun .byk aku yg bantu ,haha .yg aku suke .dy suke belanje aku tgok wayang ,haha ! mcmmcm aku paw dy.hah ! time dy ade duit jea lahh .ha .dy takk keje pun duduk rumah aku.ha.

SEKARANG .,

sekarang ,dy dah berjaye ! bekerje dkat HOTEL ap nta kat KL uh.dgn gaji lebih kurang RM3000 .ha.semenjak dy keje kat hotel uh.TAKPENAH PENAH ! nk jenguk aku n family kat rumah nh,maklumlahh .dah bekerje kan ? haha.entah lahh .datang rumah aku pun dah takpenah.last jumpe time kenduri adek ea jea.dy datang.sampai rumah dy kat kl pun kitorang taktao.heyyhh,parah btol mamat nh ,haha ! lantak lahh ,pedulik ape aku ,

KISAH KELAKAR ,

mase aku stay rumah dy.dy cakap kat mak dy ,nak gunting rambut dekat sallon.haha ! * rmbut pendek jea .pasuh ,mama ea cakap ,takpayaah ! gunting jea kat kedai keling,o cine manemane ,n dy mule melenting n berkate." bile abg mintak ! sume eh takdapat ! bile adek mntak ,sume dapat ! * adek eh perempuan 2 org yg suke bergaye " hurh ! 
KEMUDIAN ,
ayah ea telefon ,berkate ! ( aku tak dgr.sbb dalam telefon kan ? tapi aku tawu,pasal saman kerete n roadtx kerete ,haha  ! tak renew n bayar ! ) kene marah ! dy mule lahh .melawan ! n hempas telefon uh ,n tros merajok ! * aku tegelak berguling ! hee :) * umo eh dah 29 tahon.haha ! bujang lagik .hee ~ 


malam baru kuar ,time aku nak mndi amek towel.dy kunci pnto ,haha ! 


kelakar kan ? kan ? bagi aku memang kelaka ! sebab aku yg ade kat situ ,hee :)


dah dah ! aku dah penad menaip ! haha ,byee ,* post merepek tapi benar !

No comments:

Post a Comment